Skip navigation

Supergrass!

Zalig toch?

4 Comments

  1. Fantastisch! Ik heb graag een mooi liedje in mijn hoofd voor ik ga slapen. Merci Satur9!

  2. Graag gedaan 🙂

    De CD van Supergrass met dit nummer staat op mijn MP3-speler, lekker opgewekte muziek om met de bus naar het werk te rijden.

  3. Nummer dat nog jaren zal meegaan…
    Dit vind ik nog zo eentje… http://www.youtube.com/watch?v=qiSkyEyBczU
    Al is’t zeker niet zo opgewekt als jouw posting.

    Aangename blog trouwens. 😉

  4. Dankjewel 🙂

    En Black Hole Sun… niet zo opgewekt inderdaad, maar wel prachtig!


One Trackback/Pingback

  1. By Pages tagged "supergrass" on 05 Mrt 2009 at 7:06 pm

    […] bookmarks tagged supergrass Satur9’s World: Iets anders saved by 4 others     xXxAnnaCoraleexXx bookmarked on 03/05/09 | […]

Geef een reactie

