Skip navigation

Ik heb mijn nieuwjaarscadeautje al gekregen. Woehoe!

7 Comments

  1. Chance dat je dit berichtje getagged hebt, ‘k zag begot niet wat het was, mijn eerste reactie was “Heu, een couveuse!”, erg :))

  2. 😆 Jij zit met je gedachten duidelijk elders!

    Allee ja, niet dat het zo’n duidelijke foto is 😀

  3. man man, wat een zotte computer. Ik ben al blij met mijn laptopje. Veranderdt dat ding ook van kleur?

  4. ‘ding’, ik noemde jouw ongelofelijk grave computer een ding.
    Mijn excuses:)

  5. Haha! Plexi, the final frontier! 🙂

    De mijne is wel geen plexi, maar het ding straalt toch ook redelijk wat blauw licht uit. 🙂

  6. Wow, nog nooit gezien! Die vind je in het donker makkelijk terug.

  7. ’t Is toch een schoon dingske hè, mijn plexi lichteken in ’t donker 😀


Geef een reactie

