Skip navigation

… van een drukke dag, gisteren

  • 6u: opstaan, effe PC rommelen, in bad gaan
  • 7u: kinderen op, ontbijt, boterhammen maken, kinderen de deur uitsturen
  • 8u: terug stilte, alleen Janna nog thuis, dingen doen die ik anders ’s namiddags doe
  • 9u45: fiets op, naar de zuid
  • 10u: veel gezever bij Pearle, waar uiteindelijk Janna’s bril gelast wordt. Zij blijft nog om te wachten op haar bril, ik rij naar het werk
  • 10u30: werk
  • 13u40: naar huis. Een uur langer gewerkt, en mijn uurtje van de maandag is meteen opgesoupeerd
  • 14u thuis, rondsurfen en rondbellen voor inlichtingen ivm bril
  • 15u: soep maken, voorbereidingen avondeten
  • 16u45: naar Pearle in de Lange Munt. Richting onweer. Montuur kiezen. Promo. Gelukkig korting krijgen voor de glazen (duur!).
  • 17u30: terug naar huis fietsen, doortrappen om het onweer voor te zijn
  • 17u45: thuis, eten maken
  • 19u: Jens en Lies naar de judo (Nic doet dat, ik gelukkig niet)
  • 19u10: eten
  • 19u40: nog wat rondlummelen
  • 21u15: doodvermoeid in bed en naar docudrama over 9/11 kijken

Kijk, zo’n dagen hoeven niet al te veel voor mij, ik word er zot van. En moe.

Geef een reactie

