Skip navigation

Paul Goossens heeft een mening over de sociaaldemocratie. Een pertinente mening, vind ik. En ik vind ook dat er in de sociaaldemocratie de laatste tijd heel weinig beweging zit om iets aan de teloorgang te doen. Ik vind dat vreselijk jammer. Waar zijn jullie, jongens? (en meisjes) Schiet eens wat in actie, ik zou jullie graag weer wat meer zien. En zoals Goossens zegt, liefst niet alleen op regionaal vlak.

Noot: de site van De Morgen stinkt de laatste tijd vreselijk, maar met Firefox en AdBlock Plus is hij weer wat welriekender. En met het archief bij mijn bladwijzers.

Geef een reactie

