Skip navigation

Op de site van Stubru staat tot mijn groot jolijt een muziekquiz. Zo eentje als er een tijd geleden ergens op de site van de VPRO stond. Waarmee ik, vrees ik, toen heel veel uren zoekgemaakt heb. Verslavend dat die quiz is, verslavend! Onverstelbaar. Gelukkig is het een zomerquiz bij Stubru, die zal dus wel snel weer verdwijnen. Zodat ik daar weer geen uren zoekmaak.

Het irritante is wel die topscorers lijst. Er is nog niet één quiz geweest dat ik niet tot de derde ronde geraakte, en over het algemeen bieden mijn tegenstanders weinig euh, tegenstand. Maar ergens in de buurt van die topscores geraken? Geen sprake van. Ik zou niet weten hoe dat moet lukken. Pfhuh.

One Trackback/Pingback

  1. By Muziekquiz « Ruben blogt on 11 Aug 2008 at 12:04 pm

    […] ‘t Is allemaal de schuld van Anne. Had ze op haar blog maar niet over die muziekquiz moeten […]

Geef een reactie

