Skip navigation

Mijn theorie dat mijn verjaardag de laatste dag van de herfst is dat het schoon weer is, is vandaag gesneuveld. Toen ik gedaan had met werken nog effe op een bankje in de zon, en ik ben gevlucht voor de warmte, stel je voor. Ik had dan wel een warme vest aan. Die ik kon uitdoen ja, juist, maar ik moest daarna toch fietsen en had geen mogelijkheid om ze weg te steken dus was het de moeite niet om ze uit te doen. Rare redenering zeker maar goed. Lekker weertje, heerlijk. Nog van dat!!

Geef een reactie

